close
חזור
תכנים
שו"ת ברשת
מוצרים
תיבות דואר
הרשמה/ התחברות

שלושה אתרים לטיולי קיץ

מערכת שורשא תמוז, תשעו07/07/2016

שלושה מקומות שחייבים לנצל את הקיץ הקרוב כדי לצאת לטיול משותף עם המשפחה. הנה כמה המלצות שיתאימו להורים ולילדים בטווח רחב של גילאים

תגיות:

בילוי משפחתי ברחבי הארץ הוא אטרקציה מושלמת למשפחות והורים שומרי מסורת. מטרת הבילוי היא לא רק לראות מקרוב אתרים מיוחדים ושמורות טבע, אלא גם לחזק את הקשר המשפחתי וליהנות מזמן איכות משותף. יחד עם זאת, יש הורים שלא יודעים כיצד לבחור את האתרים המתאימים. במיוחד עבורם הכנו 3 המלצות לאתרים שבהם אתם פשוט חייבים לבקר כבר בקיץ הקרוב:

1. פארק המעיינות בית שאן

עמק בית שאן מומלץ לטיול משפחות בגלל שפע המים שיש בו. זו גם הסיבה לכך שמדובר על אזור חקלאי פורה, אך בתקופת הקיץ הוא הופך לאטרקציה מיוחדת עבור משפחות דתיות ושומרי מסורת. הכניסה לאתר ללא תשלום, המסלול הוא מעגלי ונקודת ההתחלה והסיום היא במגרש החנייה של נחל הקיבוצים.

אורך המסלול 1 ק"מ בלבד, כשעה וחצי, והוא מתאים לכל הגילאים ולעונות הסתיו והאביב. הוא מוגדר בדרגת קושי קל וניתן לשלב אותו עם לינה בבתי ספר שדה של החברה להגנת הטבע. בתי הספר מספקים את כל הצרכים לאוכלוסייה הדתית וגם חדר אוכל כשר, בית כנסת ומסלולי טיול בתחום השבת.

2. כנרת

הקיץ הקרוב הוא ההזדמנות שלכם להראות לילדים את נפלאות הכנרת. למרות העומס שמאפיין את הכנרת לאורך הקיץ, לא כדאי לוותר על בילוי משותף שכולל רחצה, קמפינג ואולי גם לינה. מי שגר במרכז או בדרום יכול לחסוך הוצאות ולברר על השכרת רכב בארץ כדי להביא את המשפחה.

כמו כן, בסביבות אתר הכנרת יש שורה ארוכה של אתרי טבע היסטוריים עם אוריינטציה דתית. העיר טבריה עצמה מהווה מוקד עלייה לרגל עבור שומרי מסורת מכל רחבי הארץ והעולם ולכן כדאי לשלב את הבילוי בכנרת עם סיור בשכונות העתיקות.

3. מוזיאון בית אוסישקין

עוד באזור הצפון אך הפעם בקיבוץ דן שבגליל העליון מחכה לכם מוזיאון בית אוסישקין. זהו אתר בילוי מומלץ לקיץ בגלל התנאים הנוחים שמיועדים למשפחות עם ילדים, כמו גם מגוון רחב של אטרקציות, פעילויות וסדנאות משתנות. המוזיאון משמש מרכז לטבע ונוף הייחודיים של האזור וממנו ניתן לראות את ההתפתחות של עמק החולה, הגליל, הגולן והחרמון. המרכז נמצא על שביל ישראל ויש בו פעילויות חינוך לקבוצות, תצוגות מתחלפות וכמובן פעילויות לכל המשפחה. התצוגות העיקריות כוללות תצוגה זואולוגית, תצוגה של החרמון והגולן ותצוגה ארכיאולוגית עם ערך מוסף.

המוזיאון פתוח לכל אורך השבוע מלבד שבת, בין השעות 08:00-16:00 בימי חול ובין 10:00-14:00 בימי שישי. קבוצות יכולות לתאם מראש ביקור במוזיאון בכל זמן ובערבי חג, חג וחול המועד סוכות הוא פתוח בשעות 08:00-16:00.

הוסף תגובה
הגדל /הקטן טקסט
שמור קישור
שם השולח
תוכן ההודעה